دکوراسیون خانه کوچک

برای دکوراسیون خانه کوچک خود حتما هزاران طرح و ایده در نظر دارید! اما بدون توجه به اصول دکور خانه‌هایی با متراژ پایین، هر ایده‌ای منتفی است. در واقع طراحان در گام اول تلاش می‌کنند که خانه‌های کوچک را با استفاده از انواع مختلف المان‌های سازگار، به بهترین شکل ممکن دکور کنند.

اما نکته مهم در این بین، استفاده از ایده‌های کاربردی است. در واقع گاهی اوقات وسایلی که شما استفاده می‌کنید به اندازه کافی با محیط هارمونی دارند؛ اما آشنایی لازم با نحوه دکوراسیون را ندارید. معمولا این سوال پیش می‌آید که دکوراسیون خانه‌های کوچک با وسایل ساده به چه شکل انجام می‌شود؟ در ادامه طی بررسی همین مسئله با تیم طراحان آدخ وود به یک نتیجه گیری کلی رسیده‌ایم.

بهترین دکوراسیون خانه کوچک

در حالت کلی، بهترین شیوه دکوراسیون خانه‌های کوچک استفاده از وسایلی است که فضای خانه را وسیع‌تر نشان بدهند. معمولا وسایل به اصطلاح راحتی یا کلاسیک و همچنین دکوراسیون مدرن، باعث وسعت فضا در دید دیگران خواهند شد. همچنین از آن جایی که رنگ‌های روشن نشاط و نور منزل را افزایش می‌دهند؛ اغلب طراحان از ترکیب رنگ‌های خنثی و روشن برای دکوراسیون خانه‌های کوچک استفاده می‌کنند.

یک فرمول ثابت برای دکوراسیون خانه‌های کوچک، استفاده از وسایلی است که جای کمتری بگیرند. اما به هر حال هنر طراحان زمانی نمایان می‌شود که خانه‌ای با متراژ کوچک را با وسایل بزرگ دکور می‌کنند. در این زمینه تیم اجرا و طراحی دکوراسیون منزل آدخ وود می‌توانند به شکل بهتری شما را راهنمایی کنند‌. البته در ادامه هم تعدادی از ترکیب‌های برتر دکوراسیون برای خانه‌های کوچک را ارائه کرده‌ایم.

استفاده از مبلمان کشویی

یکی از بهترین آیتم‌هایی که برای دکوراسیون خانه‌های کوچک می‌توانید استفاده کنید؛ مبلمان‌های کشویی جادار هستند. در واقع این مبلمان‌ها نه تنها باعث ایجاد فضای بیشتر در منزل می‌شوند؛ بلکه به شما کمک می‌کنند که سایر وسایل اضافی را در کشوهای زیرین مبل جا بدهید. همچنین برخی از این مبل‌ها امکان تبدیل به تخت خواب را هم دارند که یک امتیاز خاص به شمار می‌آید.

نصب قفسه‌های دیواری

قفسه‌هایی از بالا تا پایین اتاق، یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای دکور خانه‌های کوچک هستند. در واقع این قفسه‌ها فضای لازم را برای جا دادن وسایل تزئینی یا حتی برخی از دستگاه‌های دیجیتال شما مانند تلویزیون و کامپیوتر فراهم می‌کنند. می‌توانید در آشپزخانه خود هم از قفسه‌های بزرگی استفاده کنید که برای مایکروفر، ماشین ظرفشویی، پلوپز، چایی پز و حتی لباسشویی شما جای کافی دارند.

در واقع همه این موارد به ایده‌های پس ذهن طراح منزل شما بستگی خواهد داشت؛ بنابراین حتما سعی کنید که از یک طراح حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید.

استفاده از ترکیب رنگ‌های شاد و خنثی

برخی از رنگ‌ها مانند رنگ‌های تیره و خنثی باعث یکنواختی منزل شما خواهند شد. این مورد در یک خانه کوچک به امتیازی منفی تبدیل می‌شود. بنابراین شما باید با بکار گیری رنگ‌های شاد مانند زرد، قرمز، نارنجی و حتی صورتی در کنار رنگ خنثی مکمل آن‌ها به ترتیب یعنی سفید، آبی‌، بژ و طوسی، به خوبی فضای منزل خود را پر نشاط و پر نور کنید. همچنین فراموش نکنید که طراحان حرفه‌ای با سبک‌های ترکیب‌ رنگ‌های دکوراسیون آشنایی بیشتری دارند و به همین خاطر هم بهتر است کار را به آن‌ها بسپارید.

هزینه دکوراسیون خانه کوچک

هزینه دکوراسیون خانه‌های کوچک چندان بالا نیست؛ اما حتی هزینه‌های کم هم می‌تواند برای برخی از افراد دردسرساز باشد. بنابراین شما باید از طراحی کمک بگیرید که علاوه بر طراحی دکوراسیون، در زمینه اجرای آن هم فعالیت دارد. این گونه هزینه نهایی دکوراسیون منزل شما بسیار مناسب‌تر خواهد بود.

همچنین توجه کنید که اغلب افراد حتی با وجود هزینه‌ پایین دستمزد، طراحی بی‌نظیری را برای خانه کوچک شما انجام خواهند داد. خوشبختانه طراحان مجموعه آدخ وود هم در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون فعال هستند و به همین خاطر هم در نهایت می‌توانید کار دکوراسیون منزل خود را به تیم آدخ وود بسپارید.

طراحی دکوراسیون خانه کوچک

طراحی دکوراسیون خانه کوچک یک هنر بی حد و حصر است که هر کسی توانایی عملی سازی آن را ندارد. در واقع شما با اتکا به هنر طراحان، می‌توانید در نهایت خانه خود را به بهترین شکل ممکن تحویل بگیرید.

اغلب طراحان تمایل دارند که خانه‌های کوچک را با استفاده از سبک مینیمال دکور کنند؛ اما امروزه بسیاری از طرح‌های قدیمی منسوخ شده‌اند و دنیا به سمت هوشمندسازی خانه‌ها حتی در متراژ کوچک پیش می‌رود. بنابراین شما باید با پذیرفتن سبک جدید دکوراسیون منزل، بهترین ایده پیشنهادی تیم طراحی منزل خود را انتخاب کنید.

اجرای دکوراسیون خانه کوچک

برای اجرای دکوراسیون کوچک نه تنها به وسایل نسبتا جدید نیاز دارید؛ بلکه باید از یک تیم اجرای حرفه‌ای هم کمک بگیرید. همانطور که توضیح دادیم؛ امکان اجرا و طراحی دکوراسیون خانه‌های کوچک به صورت همزمان هم وجود دارد.

به همین خاطر شما به عنوان یک صاحب خانه، باید حتما در نهایت از تیمی کمک بگیرید که توانای انجام هر دو این موارد را داشته باشد. در حال حاضر تیم آدخ وود از طریق سایت و به صورت حضوری مراجعه کنندگان را راهنمایی می‌کنند تا هر چه سریع‌تر نسبت به دکوراسیون منزل خود اقدام کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *