نرده پله چوبی

ممکن است به نظر شما طراحی نرده پله چوبی سخت بنظر برسد؛ اما به هر حال این نوع پله‌ها طرفداران بسیار زیادی دارند. از جمله دلایل استفاده از نرده پله‌های چوبی میتوان به ایجاد تنوع در دکوراسیون منزل یا حتی اضافه کردن یک نمای زیبا به اتاق نشیمن اشاره کرد.

با این حال انواع مختلف نرده‌های پله چوبی طرح‌های متنوعی دارند و به همین خاطر میتوان با توجه به سلیقه شخصی نرده مورد نظر را انتخاب کرد. اما از آنجایی که انواع نرده‌های پله چوبی ممکن است در نظر شما غیر هماهنگ به نظر برسند؛ طراحان با استفاده از ایده‌های مدرن اقدام به دکور نرده‌های چوبی در طرح‌های جدیدی کرده‌اند. در ادامه با طراحی نرده پله چوبی و نحوه اجرای آن آشنا خواهید شد.

اجرای نرده پله چوبی

اجرای نرده پله چوبی به طور کلی کار چندان سختی نیست؛ اما به مهارت بالایی نیاز دارد. در واقع نصب صحیح و منظم نرده‌ها به گونه‌ای که باعث هماهنگی نمای کلیه پله با ساختمان شود اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین اغلب این نرده‌ها جنبه زیبایی دارند و باید از کاربردهای حفاظتی آنها صرف نظر کرد.

اما نرده‌های محکم‌تر که در هنگام اجرا کاملاً با پیچ و سایر اتصالات محکم می‌شوند؛ جنبه حفاظتی هم دارند. این نرده‌ها همچنین با وجود اینکه مطابق سلیقه مشتری طراحی می‌شوند؛ نصب و اجرای یکسانی خواهند داشت. بنابراین یک نصاب حرفه‌ای انواع نرده می‌تواند کار نصب نرده‌های پله شما را هم انجام بدهد.

اجرای نرده پله چوبی

اما بهتر است پیش از هر اقدامی نسبت به نصب نرده‌های پله خود توسط یک فرد یا مجموعه مطمئن اطمینان حاصل کرده و سپس این کار را به آنها بسپارید.

به طور کلی نصب غیر صحیح نرده‌های پله‌های چوبی ممکن است خطرآفرین باشد. در واقع گاهی اوقات به دلیل نصب غیر اصولی، این پله‌ها سقوط می‌کنند یا اینکه به سایر وسایل منزل یا فضای بیرونی آسیب می‌رسانند. بنابراین اجرای نرده پله چوبی را به تیم آدخ وود بسپارید تا در کمترین زمان ممکن توسط افراد کاملاً حرفه‌ای کار شما انجام شود.

طراحی نرده پله چوبی

طراحان انواع مختلف نرده‌های پله چوبی را در طرح و رنگ‌های متنوعی هم طراحی می‌کنند. در واقع برای طراحی انواع نرده متدهای بسیار زیادی وجود دارد. به طور کلی طراح با کسب نظر و سلیقه مشتری طرح نرده پله چوبی شما را هم قلم خواهد زد. اما نکته‌ای که باید حتماً به آن توجه کنید؛ اهمیت طراحی نرده پله‌های چوبی به دست یک فرد کاملاً ماهر و حرفه‌ای است.

طراحی نرده پله چوبی

بنابراین سعی کنید که این امر را به طراحان مطرح و تیم طراحان آدخ وود بسپارید. در واقع یک طراح حرفه‌ای با الهام از جدیدترین ایده‌های موجود در بازار و ترکیب این ایده‌ها با خواسته مشتری طرح نهایی را رقم خواهد زد. رر ادامه با ما همراه باشید تا انواع نرده پله چوبی و مدل‌های مختلف آن را معرفی کنیم.

نرده پله چوبی کلاسیک

یکی از انواع نرده‌های پله چوبی نرده‌های کلاسیک یا به سبک قدیمی هستند. همانطور که از نام این نوع پرده‌ها پیدا است؛ برای ساخت آن‌ها از طرح‌ها و سبک معماری دوران باستان تا چند قرن پیش ایده می‌گیرند. این سبک نرده‌ها در دکوراسیون کلاسیک می‌‌توانند دارای رنگ‌های کلاسیک یا خنثی هم باشند.

نرده پله چوبی کلاسیک

اما به هر حال انواع مختلف نرده پله چوبی کلاسیک باید حتماً از یک سبک مشخص طراحی پیروی کنند. بنابراین شما می‌توانید سبک پرطرفدار و تنوع برانگیز کلاسیک را برای اجرای نرده‌های خود انتخاب کنید.

نرده پله چوبی مدرن

از دیگر سبک‌های طراحی نرده پله چوبی می‌توان به سبک مدرن اشاره کرد. این سبک از طراحی بیشتر به دکوراسیون‌ مدرن امروزی شباهت دارد و هدف از انجام آن استفاده از المان‌های دکوراسیون به روز است.

نرده پله چوبی مدرن

با این حال انواع نرده پله چوبی مدرن می‌توانند طرح و نقش‌های متنوعی هم داشته باشند و این مسئله کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. همچنین اغلب افراد تمایل دارند که به جای تهیه نرده غیر مناسب و غیر اصولی یک انتخاب درست انجام بدهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *