درب فریم لس

درب فریم لس نام آشنایی است که حتما تا به حال به گوش شما خورده است. در واقع صنعت ساخت درب و پنجره اقدام به تولید محصولات جدیدی کرده است که به آنها به اصطلاح فریم لس می‌گویند. درب‌های فریم لس نه تنها از سوی مشتریان مورد استقبال قرار می‌گیرند؛ بلکه می‌توانید از این درب‌ها به شکل دیزاین قسمتی از منزل خود هم استفاده کنید.

دلیل اصلی پرطرفدار بودن درب‌های فریم لس هم همین امکان مدرنیته سازی دکوراسیون آپارتمان یا منزل است. با این حال شما باید حتما طراحی و اجرای درب فریم لس منزل خود را به طراحان و تیم اجرای حرفه‌ای واگذار کنید. این گونه دیگر نیازی به بازسازی درب منزل یا عیب یابی آن در سال‌های آینده نخواهد بود.

درب فریم لس چیست؟

درب فریم لس یا درب بدون چهارچوب یکی از انواع درب‌های مخفی پر طرفدار است که اغلب افراد از آن به دلیل ویژگی‌های خاص و همچنین مدرن بودن استفاده می‌کنند. درب‌های فریم لس نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارند؛ بلکه با استفاده از این ‌درب‌ها می‌توان ناهمواری‌های چهارچوب را هم پنهان کرد. از طرف دیگر امروزه درب‌های قدیمی چندان رایج نیستند و در اغلب خانه‌ها مهندسین درب فریم لس کارگزاری می‌کنند.

بنابراین اگر فردی تمایل به بازسازی منزل یا حتی تعویض درب‌های خانه خود داشته باشد؛ می‌تواند از طراحان تقاضا کند که از درب‌های فریم‌ لس جدید به جای درب‌های قدیمی استفاده کنند. این درب‌ها همچنین کیفیت بسیار بالایی دارند که باعث افزایش استقبال مردم از آنها در طول زمان شده است. بنابراین اگر شما هم قصد تهیه درب‌های فریم‌ لس را دارید؛ بهتر است حتما این مسئله را با طراحان در میان بگذارید تا زیرسازی‌های آن را انجام بدهند.

طراحی درب فریم لس

طراحی درب‌های فریم لس جای ایده پردازی بسیار زیادی دارد. در واقع از آنجایی که این درب‌ها مخفی هستند؛ می‌توان حتی در فضای کناری یا پشتی درب کمد و سایر تجهیزات را هم قرار داد. درب فریم لس هیچ شباهتی به درب‌های خانه قدیمی ندارد؛ به همین خاطر هم طراحان علاقه بسیار زیادی به طراحی دکوراسیون مدرن منزل با استفاده از این درب‌ها دارند.

همانطور که گفتیم ایده‌های مختلفی مانند شبیه‌سازی درب ساختمان به یک تابلوی نقاشی یا حتی استفاده از آن به عنوان قفسه و کمد امکان‌پذیر خواهد بود. با این حال طراحی نهایی به ذهن خلاق طراح و همچنین سلیقه مشتری بستگی خواهد داشت. در مجموعه آدخ وود طراحان با در نظرگیری دسته بندی گسترده‌ای از ایده‌های مختلف و ترکیب این ایده‌ها با سفارش مشتری، دکوراسیون خاص و ویژه‌ای در نهایت طراحی می‌کنند.

اجرای درب فریم لس

بهتر است که اجرای درب فریم لس را به افراد ناوارد یا مجموعه‌های نابلد واگذار نکنید. در واقع مهم‌ترین مرحله ساخت و استفاده از درب‌های فریم لس تا حدودی اجرای آنها است. به همین خاطر بهتر است که اجرای درب‌های فریم لس را به افراد حرفه‌ای و مجموعه‌هایی بسپارید که در این زمینه تجربه کاری بالایی دارند.

به طور مثال تیم طراحان مجموعه آدخ وود با طراحی و اجرای درب‌های مختلف نه تنها در طول سال‌ها مهارت خود را به اثبات رسانده‌اند؛ بلکه شما می‌توانید با خیال راحت مراحل طراحی تا اجرای درب فریم لس خود را به مجموعه آدخ وود بسپارید.

مزایای درب فریم لس

درب‌های فریم لس در مقایسه با سایر درب‌های منزل مزایای بسیار زیادی دارند. نه تنها این درب‌ها طرح استثنایی دارا هستند؛ بلکه می‌توانید از آن به عنوان یکی از المان‌های دکوراسیون مدرن منزل هم استفاده کنید. مجموع همین ویژگی‌ها باعث شده است که بسیاری از مشتریان ترجیح بدهند از درب‌های فریم لس استفاده کنند.

همچنین باید توجه داشته باشید که دلیل اصلی استفاده از درب‌های فریم لس جنس خوب و کاربردی بودن آنها است. در ادامه به تعداد دیگری از مهم‌ترین مزایای استفاده از درب فریم لس به صورت کامل برای آشنایی هرچه بیشتر مشتریان اشاره کرده‌ایم:

  • درب ضد سرقت
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • زیبا و جذاب
  • تنوع بسیار زیاد با مدل‌های مختلف
  • کیفیت و کارایی مناسب

هزینه درب فریم لس

هزینه درب‌های فریم لس کاملا به جنس درب و همچنین برند سازنده آن بستگی دارد. در واقع برخی از درب‌ها نسبت به سایر محصولات کیفیت بسیار بالاتری دارند که همین مسئله هم باعث افزایش قیمت آنها خواهد شد. در نهایت یکی دیگر از فاکتورهای تعیین قیمت درب‌های فریم لس وارداتی یا ساخت داخل بودن آن است. درب‌های وارداتی طبیعتا نسبت به درب‌های ساخت داخل قیمت بالاتری دارند.

با وجود اینکه کیفیت برخی از درب‌های ساخت داخل همتراز با درب‌های خارجی است؛ اما درب‌های خارجی با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسند. البته انتخاب نهایی درب بر عهده مشتری خواهد بود؛ زیرا گاهی اوقات هم کیفیت درب‌های خارجی نسبت به درب‌های داخلی بسیار بهتر و قابل لمس‌تر است. در صورتی که تمایل به خرید درب فریم لس یا طراحی و اجرای آن دارید؛ می‌توانید با تیم طراحی و اجرای آدخ وود در تماس باشید یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *