کمد فریم لس

کمد فریم لس یکی از اجزای جدید دکوراسیون اتاق خواب و اتاق کودک است که خیلی زود طرفداران خاص خود را پیدا کرد. در واقع نمی‌توان گفت که ایده ساخت کمدهای فریم لس به تازگی به میان آمده است؛ اما استفاده از این کمدها به دوران مدرنیته دکوراسیون منزل باز می‌گردد. در گذشته اغلب کمدها دارای چهارچوب‌های بزرگ و درب‌های غیر کشویی بودند که شکل ظاهری آنها را کاملاً متفاوت کرده بود.

اما امروزه انواع کمد فریم لس حال و هوای تازه‌ای به بخش چوبی دکوراسیون منزل و آپارتمان افراد اضافه کرده‌اند. همچنین باید توجه کنید که اغلب کمدهای فریم لس طرح خاصی ندارند و به صورت ساده نصب و اجرا می‌شوند. با این حال امکان اضافه کردن المان‌های خاص به این نوع کمدها به سادگی وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات بیشتری درباره انواع کمدهای فریم لس ارائه کنیم.

کمد فریم لس چیست؟

منظور از کمد فریم لس، کمدهایی هستند که درب آن‌ها هیچ گونه چهارچوب یا فریم ندارد.این کمدها معمولا برای استفاده در اتاق کودک یا اتاق شخصی بسیار مناسب هستند. همچنین باید توجه کنید که امروزه با گسترش درب‌های فریم لس در انواع مختلف شیشه‌ای، چوبی و پلاستیکی طراحان دیگر تمایلی به استفاده از درب‌های چهارچوب‌دار ندارند.

همچنین از آنجایی که درب‌ فریم لس کمد حالت مدرنیته و سادگی را به کمد دیواری یا خانگی می‌بخشند؛ استفاده از این کمدها رواج بسیار زیادی دارد. معمولاً اغلب مشتریان تمایل دارند که کمد فریم لس آن‌ها کاملا مطابق دکوراسیون اتاق خواب یا اتاق کودک طراحی شود. در زمینه طراحی و اجرای کمدهای فریم لس هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

در واقع می‌توان این کمدها را به سادگی در فضای اتاق جا داد و از آنها به دلیل کیفیت بالایی که دارند در طولانی مدت استفاده کرد. همانطور که توضیح دادیم؛ جنس کمد فریم لس می‌تواند از چوب ام دی اف درجه یک یا پلاستیک‌های مخصوص باشد.در نهایت ساختار کمد به سلیقه مشتری و همچنین توان طراح بستگی خواهد داشت. با این حال در مجموعه آدخ وود هیچ گونه محدودیتی برای طراحی و اجرای کمدهای فریم لس وجود ندارد.

طراحی کمد فریم لس

طراحی کمدهای فریم لس کاملا به ۲ فاکتور سلیقه طراح و همچنین نظر مشتری بستگی خواهد داشت. در واقع طراح با در نظرگیری یک سری از ایده‌های خلاقانه مطابق دکوراسیون منزل سعی می‌کند که کمد مورد نظر مشتری را طراحی کند.در این بین طراح باید توجه داشته باشد که ساخت کمدهای فریم لس نیازمند دقت و خلاقیت بسیار بالایی است.

در واقع می‌توان از نمای بیرونی این کمدها به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون اتاق خواب هم استفاده کرد. قرار دادن آینه‌های قدی یا چراغ‌های نورانی بر روی کمد فریم لس برای زیبایی هرچه بیشتر اتاق بسیار رواج دارد. با این حال برخی از افراد هم تمایل دارند که سرتاسر اتاق خواب آنها دارای کمدهای فریم لس ساده و یا با طرح چوب باشد.بنابراین طراحان باید سلیقه بسیار زیادی برای طراحی و اجرای این کمدها به خرج بدهند.

همچنین توجه داشته باشید که گاهی اوقات سبک طراحی کمدهای فریم لس به شکل استثنایی تغییر می‌کند و در نهایت همه این مسائل به مهارت طراح و سلیقه مشتری بستگی خواهد داشت.

اجرای کمد فریم لس

شما باید اجرای کمد فریم لس خود را حتما به طراح یا تیم طراحان بسپارید. در واقع دلیل اصلی عدم سپردن اجرای کمد فریم لس به افراد دیگر عدم تسلط آنها بر روی ابعاد مورد نظر طراح و همچنین شکل نهایی کمد دیواری است. معمولاً اغلب طراحان مهارت کافی برای اجرای طرح و ساخت کمدهای فریم لس مورد نظر مشتریان را هم دارند.

اما این مسئله در رابطه با همه مجموعه‌های دکوراسیون منزل صدق نمی‌کند. خوشبختانه در مجموعه طراحی و اجرای کمدهای فریم لس هم بخشی از این وظایف تیم ما است. بنابراین شما می‌توانید اجرای کمد خود را به مجموعه ما بسپارید و در نهایت رضایت کامل را از نتیجه ساخت کمد کسب کنید.

مزایای کمد فریم لس

استفاده از انواع کمد فریم لس با توجه به مزایای این کمدها پیشنهاد بسیار خوبی خواهد بود.در واقع نصب و اجرای این کمدها در فضای منزل در نهایت برای مشتریان بسیار رضایت بخش است.همچنین اگر تمایل دارید که یک کمد فریم لس در منزل خود داشته باشید؛ تصمیم بسیار خوبی گرفته‌اید.در ادامه به مهم‌ترین مزایای کمد فریملس اشاره کرده‌ایم:

  • کیفیت بسیار بالا
  •  آمیخته به سبک دکوراسیون مدرن
  •  هزینه مناسب
  •  فضای بسیار زیاد
  •  جا گیر نبودن

هزینه کمد فریم لس

هزینه پرداختی در ازای ساخت و اجرای کمدهای فریم لس کاملا به نوع کمد و همچنین متریال استفاده شده برای ساخت آن بستگی خواهد داشت. بنابراین اگر کمد شما جنس بسیار خوبی دارد و برای طراحی آن زمان بسیار زیادی صرف شده است؛ مطمئناً هزینه آن بالا خواهد رفت.

اما بهتر است که قبل از خرید کمد فریم لس حتماً در رابطه با هزینه آن از طراحان مجموعه سوال کنید. در نهایت با استفاده از اطلاعات به دست آمده از طراحی و اجرای این کمدها و همچنین هزینه خرید آن بودجه مورد نظر را کنار بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *