کانتر لابی من

کانتر لابی من یک میز منحصر به فرد است که در قسمت لابی یا ورودی ساختمان و آشپزخانه قرار می‌گیرد. از این میز معمولاً برای پذیرایی از میهمانان و مراجعه‌کنندگان به ساختمان استفاده می‌شود. هدف اصلی از قرار دادن کانتر لابی، ارائه خدمات به میهمانان، مراجعه‌کنندگان و ساکنان ساختمان یا منزل است.

کانتر لابی من چیست ؟

کانتر لابی من، یک پیشخوان یا میز بزرگ و طویل است که در محل لابی ساختمان یا آشپزخانه قرار می‌گیرد. در آشپزخانه از این کانتر به عنوان یک سطح کار برای آشپزی، آماده‌سازی غذا و سرو وعده غذایی استفاده می‌‌کنند. همچنین از دیگر کاربردهای آن می‌توان به پذیرایی از میهمانان یا مراجعه کنندگان به یک ساختمان، در قسمت درب ورودی اشاره کرد.

کانتر لابی من چیست ؟

البته این خدمات می‌تواند شامل ارائه اطلاعات، راهنمایی میهمانان، دریافت کارت ورود به ساختمان، احراز هویت افراد و دریافت و انتقال پیغام باشد. همچنین در کانتر لابی ممکن است یک کارمند یا پرسنل مسئول قرار گیرد تا امور اداری و مدیریتی را هم بر عهده بگیرد.

کانتر لابی آشپزخانه معمولاً از موادی مانند سنگ مصنوعی، چوب، استیل و یا هر ماده دیگری که در برابر حرارت، رطوبت و ضربه مقاوم باشد، ساخته می‌شود. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که کانتر مقاوم در برابر رطوبت، لکه‌ها و خراش‌ها باشد. کانترهای درب ورودی ساختمان هم، با مواد اولیه مختلفی ساخته می‌شوند. البته مهم‌ترین مسئله درباره جنس کانتر لابی من، کیفیت آن است.

طراحی کانتر لابی من

برای طراحی کانتر لابی من، باید بر روی چند بخش مهم تمرکز کرد:

۱. ابعاد فضای موجود: ابتدا باید ابعاد فضای موجود را اندازه‌گیری کنید تا بتوانید حجم کانتر را مشخص کنید.

۲. سبک طراحی: مدل‌های مختلفی برای طراحی کانتر لابی موجود هستند. از جمله آن‌ها میتوان به سبک مدرن، صنعتی، کلاسیک و مینیمال و غیره اشاره کرد.

طراحی کانتر لابی من

۳. انتخاب متریال: انتخاب متریال‌های مناسب بسیار مهم است. با توجه به سبک انتخابی خود، می‌توانید از سنگ، چوب، شیشه، فلز و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که متریال‌ کانتر باید با سایر قسمت‌های دکوراسیون سازگار باشند.

۴. صفحه کانتر: طراحی صفحه کانتر بسیار مهم است. زیرا این قسمت بیشتر از سایر بخش‌ها در دید مستقیم میهمانان یا مراجعه‌ کنندگان است. معمولاً از متریال‌های صاف و مستحکمی مانند چوب یا سنگ برای ساخت این قسمت استفاده می‌کنند.

۵. دکوراسیون: نهایت دقت خود را به انتخاب دکوراسیون، کمد‌ها و جزییات  اختصاص دهید. رنگ‌های مناسب، کلیشه‌های طراحی، گلدان‌های گیاهان زینتی و اشیاء تزئینی می‌توانند به زیباتر شدن کانتر شما کمک کنند.

قیمت کانتر لابی من

قیمت کانتر لابی من کاملاً بستگی به سفارش مشتری و همچنین متریالی که از آن برای ساخت کانتر استفاده می‌شود دارد. در واقع این کانترها اکثراً از جنس چوب بوده و با تغییر قیمت چوب در بازار قیمت کانترها هم تغییر می‌کند. البته برای ساخت کانتر هم از شما هزینه دریافت خواهد شد. کابینت ساز یا طراح مبلغی را به عنوان دستمزد کاری خود و حق ساخت کانتر در هزینه نهایی لحاظ می‌کند.

شما می توانید با مشاوران آدخ وود برای محاسبه قیمت طراحی کانتر لابی من و یا هر بخش دکوراسیون داخلی مثل کابینت نئوکلاسیک و …. در ارتباط باشید.

قیمت کانتر لابی من

بنابراین برای محاسبه قیمت نهایی کانتر لابی من، باید حتماً همه هزینه‌ها را در کنار هم قرار بدهید. طراحان مجموعه آدخ وود با هزینه مناسب اقدام به ساخت کانتر لابی من مطابق سفارش مشتری می‌کنند.

کانتر لابی من چوبی

کانتر لابی من چوبی یکی از گزینه‌های محبوب در دکوراسیون داخلی است که به تازگی مورد توجه قرار گرفته است. این کانترها از چوب کاملا مستحکم، ماندگار و زیبا ساخته می‌شوند.

کانتر لابی من چوبی

همچنین به دلیل طبیعت گرم و دلنشین چوب، طراحی آنها، انطباق پذیری و سازگاری بالا و قابلیت تلفیق با هر نوع دکور، به‌خصوص در لابی‌ها را دارد. این کانترهای چوبی استفاده‌های متنوعی هم دارند. مزایای استفاده از کانتر لابی من چوبی عبارتند از:

ظاهر زیبا: چوب طبیعی زیبا و گرمی به دکوراسیون داخلی می‌بخشد.

مقاومت و دوام: چوب به طور کلی ماده‌ای مقاوم و سخت است و می‌تواند در برابر سایش، ضربه و خراش‌ها مقاومت کند.

تنوع: می‌توان از انواع گوناگون چوب برای ساخت کانتر لابی استفاده کرد.

قابل تعویض و ترمیم: در صورت خراب شدن یا آسیب دیدن، قطعات معیوب می‌توانند به راحتی تعویض شوند و ترمیم گردند.

قیمت‌های مختلف: از چوب با قیمت‌های مختلف و در فضاهای متنوع می‌توان استفاده کرد.

انواع کانتر لابی من

برخی از انواع کانتر لابی عبارتند از:

  • کانتر لابی ساده: این نوع کانترها به صورت ساده و بدون طرح یا استایل خاصی طراحی می‌شوند.
  • کانتر لابی مدرن: این نوع کانترها با استفاده از طرح‌ها و المان‌های مدرن و متنوع ساخته می‌شوند.
  • کانتر لابی لوکس: این نوع کانترها با استفاده از مواد گران‌قیمت و با کیفیت بالا طراحی می‌شوند و به صورت لوکس و شیک هستند.
  • کانتر لابی چوبی: این نوع کانترها با استفاده از چوب طراحی می‌شوند و دارای چیدمانی منظم و زیبا هستند.

سفارش کانتر لابی من

برای سفارش کانتر لابی من می‌توانید با کارشناسان مجموعه آدخ وود تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی یا اینترنتی در سایت مجموعه ثبت کنید. همچنین پس از ثبت سفارش تیم طراحی ما با شما در ارتباط خواهند بود. در نهایت با توجه به خواسته و سفارش شما محصول مورد نیاز شما طراحی خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *